Kezdőlap » MODELLEZÉS » REVELL Modellek » Revell Focke Wulf Fw190 F-8 Model Set repülőgép 1:72, 46 részes
REVEL 03898 műanyag repülőgép modell ragasztáshoz. Méret: 1:72; 123x145 mm. A csomag tartalma: 46 alkatrész a ragasztáshoz.
Fedezze fel a történelmi vadászbombázó varázsát a Focke Wulf Fw190 F-8 modellkészlettel 1:72 méretarányban. Ez a részletes modell megragadja ennek az egyedülálló repülőgépnek a varázsát, amelyet 1944-től a szárazföldi csapatok támogatására használtak. A 46 darabból álló készlet 123 mm-es hosszával és 145 mm-es szárnyfesztávolságával a történelem részévé válás hiteles érzését kelti.
A Focke Wulf Fw190 F-8 a második világháború egyik fontos vadászbombázója volt. 1944-től egyre inkább a szárazföldi csapatok támogatására használták. Robusztus felépítésének és sokoldalúságának köszönhetően a pilóták körében megbecsült repülőgép és a német Luftwaffe nélkülözhetetlen részévé vált. Ezzel a készlettel hazaviheted ennek a lenyűgöző történelemnek egy darabját, és mélyebbre áshatod a repülés történetét. Ideális a repüléstörténet szerelmeseinek és mindenkinek, aki bővíteni szeretné modellgyűjteményét.
A Focke-Wulf Fw-190 egy német egymotoros, teljesen fémből készült, fedett kabinos vadászrepülőgép, második világháborús alsószárnyú kivitelben. A pilóták az Fw-190-et jobb repülőgépnek tartották, mint a Messerschmitt Bf-109-et. A Luftfahrt minisztériumtól 1937 őszén szereltek össze egy önhordó alsó szárnyat Fw-190 funkcionális festéssel. Kurt Tank két meghajtási tervet nyújtott be – az elsőt folyadékhűtéses Daimler-Benz DB 601 motorral, a másodikat pedig az új BMW 139-es radiálmotorral Az 1938 tavaszán megkezdett második és munkát Obering R. Blaser vezette. Az első Fw-190V1 prototípust 1939 májusában készítették el, majd 1939. június 1-jén Hans Sander kapitány repült vele Brémában. A második prototípus, az FW-190V2, két MG131-es géppuskával és két MG17-es géppuskával (mindegyik 7,92 mm-es kaliberű) 1939 októberében szállt fel. Mindkettőt légcsatornával szerelték fel a légcsavar burkolatában, hogy csökkentsék a légellenállást, de a motor túlmelegedését. problémák vezettek vissza a bevált NACA pajzs kialakításához. Mielőtt ezeknek a prototípusoknak a tesztjei végre elkezdődtek, már megszületett a döntés, hogy a BMW 139-es motort az erősebb, de hosszabb és nehezebb BMW 801-esre cserélik. Ehhez sok változtatásra volt szükség, a szerkezet megerősítésére és az utastér hátratolására, ami később a súlyponttal kapcsolatos problémák forrása lett. Az előny a kipufogógázok behatolásával és az utastér túlmelegedésével kapcsolatos problémák kiküszöbölése volt a BMW 139-es motorhoz való közvetlen közelsége miatt. 1940.
Később egy méterrel megnövelt fesztávú szárnyakat kapott (az eredeti 9,5 m-ről), így 10 km-es lett. / h lassabb, de megnövekedett emelkedési sebesség és jobb manőverezhetőség. Az Fw-190V5g nevet kapta, a rövidebb szárnyú változat pedig az Fw-190V5k volt. Az Fw-190A-0 információs sorozat első hét gépének rövid szárnya volt, a többinek hosszabb volt. A Le Bourget-ban állomásozó első Fw-190 - 6./JG 26-tal felszerelt hadműveleti egység 1941 augusztusában jelentette be hadműveleti készenlétét, és az új vadászgép első találkozásától kezdve a brit Supermarine Spitfire-rel megmutatkozott fölénye velük szemben. Ennek a nagy repülőgépnek körülbelül egy tucat változata készült a háború alatt. Az "A" változat gépei, mintegy tucatnyi fejlesztéssel együtt harci repülőgépként szolgáltak. A „B” és „C” jelzésű változatok csak a stratégiai bombázók elleni harcra tervezett magashegyi vadászgépek prototípusai voltak, de sorozatgyártásba nem kerültek. A „D” változat volt az egyetlen Fw-190, amelyet az új 1750 LE-s Jumo 213A motor hajtott, és ez volt a német válasz a P-51 Mustangra. Az új motor több tíz centiméterrel meghosszabbította a hajótestet. Ez a változat főként vadászati és magashegyi vadászfeladatokat is teljesített. Az "F" változat számos változatát használták vadászbombázóként a csatatér közvetlen támogatására. A „G” változat ugyanazt a szerepet játszotta, mint az „F” változat, de nagyobb volt a hatótávolsága. A második világháború egyik legjobb vadászgépéből több mint 20 000 példány készült a háború során. Műszaki adatok (Fw-190A-8 változat): hossz: 9 m, fesztáv: 10,51 m, magasság: 3,95 m, maximális sebesség: 656 km/h, emelkedési sebesség: 15 m/s, maximális hatótáv: 800 km, maximális hatótávolság: 11410 m, fegyverzet : fix-2 db MG131 13 mm-es géppuska és 4 db MG151 20 mm-es ágyú (2 db MG 151 / 20E ágyú a D-9 változathoz).
1. megjegyzés:
Szükséges festékek és tartozékok:
SZÍNEK:
FŐ JAVASOLT SZÍNEK | |||||||||||||
REVELL AQUA | 05 | 09 | 15 | 40 | 45 | 47 | 49 | 65 | 78 | 85 | 91 | 99 | 302 |
E-MAIL FELTÉTELEZÉSE | 05 | 09 | 15 | 40 | 45 | 47 | 49 | 65 | 78 | 85 | 91 | 99 | 302 |
REVELL SPRAY | 05 | 09 | 15 | 78 | 85 | 91 | 99 | 302 |
2. megjegyzés:
Fulladásveszély! A termék apró alkatrészeket tartalmaz. 3 ÉVEN ALLULI GYERMEKEKNEK NEM ALKALMAS!
LEGKELENDŐBBEK
AirBrush Mini KIT FENGDA BD-138
PROLINE FULL 470 FILLING PUTTY, 210g