Kezdőlap » MODELLEZÉS » REVELL Modellek » Revell Messerschmitt Bf 109 G-10 Model Set repülőgép 1:72, 37 részes
REVEL 04160 műanyag repülőgép modell ragasztáshoz. Méret: 1:72; 126x138 mm. A csomag tartalma: 37 db ragasztáshoz.
Vállaljon egy izgalmas kihívást a Messerschmitt Bf 109 G-10 modellkészletünkkel. Az 1:72 méretarányú készlet 37 alkatrészt tartalmaz, és a második világháború híres német vadászrepülőgépének hiteles másolatát kínálja. 126 mm-es hosszával és 138 mm-es szárnyfesztávolságával ez a modell tökéletes projekt a 10 éves vagy annál idősebb fiatal modellezőknek, valamint mindenkinek, aki rajong a történelem és a technológia iránt.
A Messerschmitt Bf 109 kulcsfontosságú eleme volt a második világháború minden cselekményének, és 1935. május 28-án hajtotta végre az első repülést. A DB 605 hajtóművel, akár 1435 LE teljesítményével az együléses vadászgép maximális sebességét elérte 594 km/h 7400 m magasságban. Ebből a repülőgépmodellből összesen mintegy 35 000 darab készült. Modellkészletünkkel újrateremtheti ennek a lenyűgöző történelemnek egy darabját, és testközelből megtapasztalhatja ennek a figyelemre méltó repülőgépnek a műszaki részleteit.
A Messerschmitt Bf-109 egy német egymotoros, fémszerkezetű vadászrepülőgép, alsó szárnyas konfigurációban, klasszikus farokkal. Kiderült, hogy ez volt a Luftwaffe elsődleges és legtöbbet gyártott vadászgépe a második világháború alatt. A prototípus repülésre 1935. május 29-én került sor, a sorozatgyártás 1936-1945 között folytatódott. A becslések szerint összesen mintegy 35 000 darab Messerschmitt Bf-109 típusú vadászgépet gyártottak, amelyek közül sok a háború után a cseh és az izraeli légierőhöz került. A Bf-109 gyökerei a Luftwaffe által 1933-ban meghirdetett új vadászrepülőgép versenyig nyúlnak vissza. A He-112-vel versenyben a Bf-109-es projekt kezdetben veszített, de Willie Messerschmitt intrikáinak köszönhetően a projekt folytatódhatott, végül a verseny győztese lett, és a Luftwaffe elsődleges vadászgépe lett. A gyártás során a Bf-109-nek több fő változatát fejlesztették ki. Az első gyártás előtti sorozat a Bf-109B (Berta) volt a Junkers Jumo 210 (A vagy Da) motor különböző változataival. 1937-től Spanyolországban tesztelték őket a polgárháború idején. Egy másik változat a Bf-109C (Caesar). A B változattól eltérő motorral és kiterjedt fegyverzettel rendelkeztek, amely két 20 mm-es és 2 LE 7,92 mm-es lövegből állt. Ezek a gépek Spanyolország egén is harcoltak. A harmadik változat a Bf-109D (Dora) Junkers Jumo 210 Da vagy Daimler-Benz DB 600 motorral. A szeptemberi hadjáratban harcolt, de 1939/1940 fordulóján az E változat váltotta fel.
A leghíresebb modell a Bf-109E (Emil) volt Daimler-Benz 601A vagy N motorral. Ez volt az első, amely nem kétlapátos, hanem háromlapátos légcsavart használt. A Bf-109E a francia hadjáratban harcolt Anglia felett, Észak-Afrikában és a keleti fronton. Az ász, aki a Bf-109E-n kezdte pályafutását, a híres Adolf Galland volt. Egy másik változat a Bf-109F (Friedrich), amely a német pilóták szerint aerodinamikailag volt a legtökéletesebb. Megváltoztatta a törzset, a szárnyakat, a kabinburkolatot, de az új motort nem használták. 1940/1941 fordulóján került szolgálatba. A szerkezet fejlesztése részeként a Bf-109 egyéb specifikációit is kidolgozták, amelyek közül a G (Gustav) változat készült a legnagyobb példányszámban. A gép teljesítményét növelő legfontosabb változtatás egy új, 12 hengeres Daimler-Benz DB605A motor beszerelése volt, 1475 LE teljesítménnyel. A Bf-109G fegyverzete a pilótafülke burkolata előtti törzsben elhelyezett 13 mm-es géppuskából és egy 20 mm-es vagy annál nehezebb MK151 30 mm-es ágyúból állt. Az utolsó sorozatgyártású változat a Bf-109K (Kurfirst) volt, melynek gyártása 1944 októberében kezdődött. Motorként a Daimler-Benz DB 605DB vagy DC egységet használták. A Bf-109K a második világháború alatt gyártott leggyorsabb változat volt, akár 730 km/órás sebességet is elért.
Ezen kívül két változat - H és Z - készült, de ezek inkább kísérleti változatok voltak, és tömeggyártásuk nem indult el. A meghajtás és a fegyverzet későbbi fejlesztései a Messerschmitt Bf-109-et a második világháború egyik legveszélyesebb vadászgépévé tették, miközben megmutatta a Willi Messerschmitt által megalkotott, kissé szögletes repülőgépvázban rejlő nagy lehetőségeket. Műszaki adatok (Bf-109 G-6 változat): hossz: 8,95 m, fesztáv: 9,92 m, magasság: 2,6 m, maximális sebesség: 640 km/h, emelkedési sebesség: 17 m/s, maximális hatótáv: 850 km, maximális mennyezet 12000 m, fegyverzet: fix - 2 db MG131 13 mm-es géppuska és 1 db MG151 20 mm-es ágyú, felfüggesztett - 250 kg-os bombák, vagy 2 db Wfr rakétavető. Gr. 21.
A Messerschmitt Bf 109 G-10 modellkészlet tökéletes mind a fiatal, mind a tapasztalt modellezőknek, akik szeretnék kitágítani látókörüket és életre kelteni a repüléstörténet egy darabját. Legyen szó kiállítási darabról, gyűjteményről vagy oktatási játékról – a Bf 109 G-10 készlet minden felhasználási területhez megfelelő élményt nyújt.
Ezt a készletet a részletekre való odafigyelés és a rugalmasság jellemzi. A mellékelt matricákkal elkészítheti a repülőgép két különböző változatát, és különböző nézőpontokból tapasztalhatja meg a Bf 109 G-10 történetét.
1. megjegyzés:
Szükséges festékek és tartozékok:
SZÍNEK:
FŐ JAVASOLT SZÍNEK | |||||||||||
REVELL AQUA | 09 | 48 | 57 | 05 | 15 | 36 | 46 | 47 | 49 | 69 | 78 |
REVELL EMAIL | 09 | 48 | 57 | 05 | 15 | 36 | 46 | 47 | 49 | 69 | 78 |
REVELL SPRAY | 09 | 57 | 05 | 15 | 36 | 46 | 78 | ||||
FŐ | SEGÉD |
2. megjegyzés:
Fulladásveszély! A termék apró alkatrészeket tartalmaz. 3 ÉVEN ALLULI GYERMEKEKNEK NEM ALKALMAS!
LEGKELENDŐBBEK